ВГОРУ
UA | RU
Перший в Україні весільний онлайн організатор
весільний
ОНЛАЙН
організатор

Х-ідей для весілля. частина 3

Весільний торт . Кулінарне майстерність кондитерів зростає і розвивається з кожним днем. Неможливо без сліз розчулення і захоплення дивитися на ті шедеври, які вони створюють для весіль та інших урочистостей! В оформленні торта можуть бути використані будь-які елементи, втілені самі незвичайні сюжети і, часом, важко повірити в те, що це можна, а головне потрібно з'їсти! Не полінуйтеся переглянути портфоліо кондитерів в своєму місті. Знайшовши справжнього професіонала, ви зможете обговорити будь-які побажання щодо майбутнього солодкого прикраси весілля. Пошукайте в Інтернеті приклади тортів, які вам подобаються, подумайте, яким би ви хотіли його бачити і експериментуйте! Адже появи весільного торта гості чекають не менше, ніж виходу нареченої! Так само рекомендуємо вам звернути увагу на капкейкі. Тоді у кожного гостя буде свій маленький тортик! Якщо ти - смілива наречена і не хочеш слідувати традиціям - заміни торт шоколадним фонтаном! Повір нашого досвіду - ще ніхто не залишався байдужим. Якщо ж і шоколадний фонтан тобі не до душі - організуй Кенді-бар з безліччю різноманітних страв, де кожен зможе вибрати собі ласощі на свій смак!

 

· Букет нареченої . Твоє весілля взимку, а ти хотіла півонії? Або ж жарким літом і ти боїшся, що квіти не доживуть до кінця банкету? Тобі не подобаються важкі «мікрофони» і «букети-кульки»? Хто сказав, що якісь погодні умови або правила повинні перешкодити тобі тримати в руках букет Твоєї Мрії? Яке щастя, що в світі є до божевілля талановиті люди! Створити неповторний букет для вас зможуть hand-made майстра! Букети ручної роботи поєднують в собі безліч неординарних і оригінальних матеріалів і елементів. Вони можуть бути будь-якого кольору, розміру і форми. Це може бути тканина, полімерна глина, брошки, стрічки та інших прекрасних! Ніхто не повірить, що твій букет - справа рук людських і що квіти в ньому не справжні. Якщо ж у виборі свого букета ти за традицією і живі квіти, у тебе є прекрасна можливість порадувати подружку нареченої або замовити дублер для обряду кидання букета. Подруги будуть у нестямі від захоплення!

 

· Діти на весіллі ... обов'язково повинні бути! По-перше, це дуже символічно, коли на весіллі присутні діти. А по-друге, якщо ви боїтеся, що вони будуть вередувати і швидко втомляться - дозвольте їм взяти участь в церемонії! Напевно ви не раз бачили, як маленькі flower-girl урочисто йдуть перед нареченою, обсипаючи її шлях пелюстками троянд, а малюк в костюмчику несе табличку «Here comes the bride». Це ж так мило і зворушливо! Такі моменти назавжди залишаються в дитячих спогадах! А їх батькам буде дуже приємно, що їх діткам знайшли заняття. Так само малюки можуть приготувати сюрприз-привітання молодим на весільному банкеті - це може бути вірш або танець, що відмінно розбавить довгу низку тостів-поздоровлень і порадує присутніх.

 

· Заявіть про свою нову прізвища! Дівоче прізвище ефектно полетіла в небо, а як же нова? Вихід є! Якщо місце для проведення церемонія і банкету дозволяє, замовте великі пінопластові літери нового прізвища для декору! Яскрава і весела фотосесія вам забезпечена! І тільки уяви, як приємно буде батькам нареченого побачити, яке велике значення має для тебе знову придбана сім'я. Адже ти ж знаєш, як не просто часом налагодити відносини з новими батьками. Зроби такий крок назустріч, і ти побачиш в їхніх очах любов і вдячність.

 

· Приділи увагу незаміжнім подругам! Весь цей час вони допомагали тобі пережити стреси підготовки, вибирали з тобою плаття, з'їли масу солодкого для проби торта і об'їздили все місто в пошуках саме м'ятного відтінку тканини для суконь подружок! Будь вдячною! Якщо місце проведення церемонії знаходиться поблизу водойми - використовуй це! Можна згадати дитинство, коли ти зі своїми подружками пускала вінки за водою на Івана Купала і загадувала зустріти судженого. Підготуй заздалегідь вінки і свічки з побажаннями і запроси подруг завершити вечір таким ось дівочим обрядом. Чий вінок попливе далі всіх, та наступною вийде заміж! Варіанти подібних «гідний» - написати на туфельках нареченої імена подружок. Чиє ім'я до вечора зітреться, та й наступна!

 

· Про святкової атрибутики. Безумовно, Весілля - це день для двох. Але ж всі ми відчуваємо блаженство подвійно, коли можемо розділити його з близькими! Один із способів залучити всіх гостей до свята - запуск небесних ліхтариків! Навіть не варто говорити про те, як красиво це виглядає на нічному небі. Роздай присутнім маркери, нехай вони напишуть свої теплі слова та побажання на ліхтариках, сфотографуйте цей момент і дружно запустіть їх! Якщо в цілях безпеки запуск ліхтариків краще скасувати, замініть їх повітряними кулями і відпустіть їх в небо всієї веселою компанією. Любов об'єднує людей!

 

· Фотосесія -один із самихважних пунктів в розкладі весільного дня. Залишити в пам'яті ваші почуття і емоції, ваші образи - першорядне завдання будь-якого фотографа. Але! Будь-яку фотосесію можна зіпсувати відсутністю підготовки. Взявся нізвідки дощ, відсутність сонця або навпаки - жахлива спека можуть зіпсувати настрій в будь-який день, що вже говорити про повну переживань день весілля! Всього цього можна уникнути, якщо врахувати нюанси заздалегідь. Обіцяють дощ? Не біда! Візьміть з собою яскраві парасолі - так ви точно не намокнете і зробите масу красивих фотографій. Фотосесія в дощ - одна з найбільш трепетних і чуттєвих. Якщо фотограф - профі, він перетворить будь-який недолік в родзинку. На вулиці похмуро і похмуро? Візьміть з собою яскраві аксесуари - величезні карамельки на паличці, ляльки, великі паперові квіти і таблички з написами, все це не тільки додасть вашим фото цікавий сюжет, а й додасть кольору і настрою!

· Про музичному супроводі. На весіллі не буває неважливих дрібниць. Якраз-таки сукупність всіх дрібних деталей і робить образ цілісним! Не забудь продумати музичний супровід для вашого торжества. Якщо у вас є Ваша Пісня, улюблені композиції мам і тат, які ви хотіли б включити в свій весільний плей-лист, підготуйте і обговоріть їх з музикантами заздалегідь. Якщо у тебе немає ніяких ідей і вибраних пісень, обговори з весільним організатором хоча б загальну стилістику весілля, щоб обрана їм музика не вибивалася із загальної картини торжества.

· Про подяках. Навіть якщо тобі здається, що ти організувала весілля сама - насправді це не так. Провідні, музиканти, артисти, кондитери, навіть кухарі та офіціанти виконали величезну роботу для того, щоб ти ні про що не думала в найважливіший для тебе день. Що вже говорити про жменю заспокійливого, прийнятого твоєю мамою напередодні торжества і стриманих переживаннях батька, коли він вів тебе до вівтаря. Повір, за ці нечисленні секунди він згадав все найдорожчі серцю моменти твого дитинства. Після обряду запалювання сімейного вогнища обов'язково подякуй всіх присутніх і, в першу чергу, батьків за всю ту допомогу і підтримку, яку вони надали тобі не тільки в день Весілля, але і за все твоє життя. Адже без цих людей ти не була б зараз тією людиною, яким ти є, і, можливо, не стояла б поруч з тим, за кого сьогодні ти вийшла заміж. Нехай слова йдуть від серця. Ми нечасто дозволяємо собі бути відвертими, але ж для батьків так важливо почути від тебе слова подяки за все, що вони старалися для тебе зробити.

Нехай твоє весілля буде кращою!

Завжди з тобою,

WeddingJam

 і Олександра Біла.